Как да създадем успешен онлайн бизнес

Какво е Онлайн търговия?

Как да създадем успешен онлайн бизнес

Възможностите за успеха не траят вечно, реализирай мечтаното си бъдеще СЕГА

Курсът „Как да създадем успешен онлайн бизнес“ е предназначен за всеки, който желае да разбере как се продава в Интернет. 

В края на курса всеки курсист ще получи следните 7 ползи:
ПОЛЗА 1:

Ще помогне на участниците да придобият по-задълбочена представа за онлайн търговията като цяло.

ПОЛЗА 2:

Ще запознае участниците с основните бизнес модели в онлайн търговията.

ПОЛЗА 3:

Ще даде насоки на участниците как да изберат продукт, който да продават.

ПОЛЗА 4:

Ще помогне на тези, които вече имат избран продукт или ниша, да определят правилния бизнес модел.

ПОЛЗА 5:

Ще даде насоки на участниците относно ползите от отварянето на онлайн магазин и как да го развиват.

ПОЛЗА 6:

Ще помогне на участниците да разберат как работят маркет плейсите и кой е най-удачният за техния продукт или услуга.

ПОЛЗА 7:

Ще научи участниците кои са най-подходящите социални мрежи за техния продукт и как да ги използват.

За кого е подходящ курсът

Курсът „Как да създадем успешен онлайн бизнес“  е с продължителност 4 месеца и е разпределен в 15 сесии. Всяка от тях предвижда теоретична част по обсъжданата тема, както и практически упражнения към нея.

Как ще протече курсът?

Състои се от 15 модула.
Всеки модул се състои от лекционна част и време за въпроси и отговори.
Всеки модул е с продължителност до час и половина.
Индивидуална безплатна консултация.
Групови онлайн срещи в платформата на Google Meet.
Продължителността на програмата е пет месеца, по една среща на седмица.
Всеки един участник ще бъде добавен в частна телеграм група.
Домашни задания с цел по-добро усвояване на материала.

Какви БОНУСИ ще получа?

Ще получиш НАПЪЛНО БЕЗПЛАТНО курсовете:
ИЗРАБОТКА НА ОНЛАЙН МАГАЗИН & ОТ 0 ДО УСПЕХ В ПРОДАЖБИТЕ ОНЛАЙН

Започни  своя успешен
ОНЛАЙН БИЗНЕС!

Съдържанието по време на програмата:

СЕДМИЦА 1: Въведение в онлайн търговията.

  • Какво е “онлайн търговия”?
  • Разлика между “онлайн” и “офлайн” търговия.
  • Кой е най-подходящият момент да стартираме онлайн търговия?

Предимства и недостатъци на онлайн търговията

  • Защо тенденцията е офлайн бизнеси да преминават онлайн?
  • Предимства на онлайн пред офлайн търговията.
  • Недостатъци на онлайн пред офлайн търговията.

СЕДМИЦА 2: Как да подберем какво да продаваме? (част 1)

  • “Принцип на полезността”.
  • Спрямо търсенето.

СЕДМИЦА 3: Как да подберем какво да продаваме? (част 2)

  • Спрямо печалбата.
  • Спрямо потенциалния живот на продукта (дългосрочността).
  • Според други фактори:  цената, здравината, обем…
  • Гаранционен срок.

СЕДМИЦА 4: Видове бизнес модели при онлайн търговията (част 1)

  • Според това къде се намира стоката.

СЕДМИЦА 5: Видове бизнес модели при онлайн търговията (част 2)

  • Според това къде се извършва продажбата.
  • Според социалната мрежа.
  • Според вида на продукта.
  • Според начина на разплащане.

  Как да изберем пазар, на който да продаваме?

  •  Според географската локация.
  •  Според мястото (маркетплейс или платформа).
  • Защо не България?

СЕДМИЦА 6: Защо ни е необходим онлайн магазин?

  • Можем ли без онлайн магазин?
  • Защо ни е необходим електронен магазин?
  • Видове платформи за изграждане на онлайн магазини.
  • Колко струва да имаме онлайн магазин?

СЕДМИЦА 7: Как да изберем с каква фирма да работим? Как да си отворим фирма в САЩ или Англия?

  • Защо ни е необходима фирма? 
  • В коя държава да си отворим фирма? Фирма в USA или BG?Предимства и недостатъци.
  • Стъпки за отваряне на фирма в USA.
  • Стъпки за отваряне на фирма в UK.

СЕДМИЦА 8: Как да накараме хората да посетят нашия онлайн магазин?

  • Как да направим магазина си по-видим онлайн? Локация! Локация!  Локация!
  • Как да задържим посетителите в магазина си за по-дълго?
  • Как да накараме посетителите да се върнат в нашия онлайн магазин?

СЕДМИЦА 9: Какво е “оптимизация” на онлайн магазин (Search Engine Optimization - SEO)?

  • Основни понятия в оптимизацията. Какво е SEO  и защо е необходимо да оптимизираме нашия онлайн магазин?
  • Какво е “on page” оптимизация и какво е “off page” оптимизация? Можем ли да продаваме без онлайн оптимизация?
  • Google Analytincs, Search Console и AdWords? Как да ги използваме?

СЕДМИЦА 10: Какво е “маркетплейс” платформа? Видове маркетплейс платформи.

  • Принцип на работа на маркетплейсите.
  • Локални и международни платформи – Emag, Etsy, eBay, Amazon.
  • Прилики и разлики. Кой е подходящият за нас маркетплейс?

СЕДМИЦА 11: Какво е “онлайн маркетинг” или как да ни разпознават в Интернет?

  • Какво е маркетинг?
  • Какво е бранд?
  • Как да трансформираме марката си в силен БРАНД?

СЕДМИЦА 12: Как да намерим доставчик, ако все още нямаме продукт?

  • Кое е по-добре, да работим с доставчик или с производител?
  • Как да намерим стотици качествени доставчици на нашите продукти за 1 минута?
  • Работа с локален или китайски доставчик?

СЕДМИЦА 13: Винаги ли имаме нужда от реклама? Кога имаме нужда от реклама? Кога нямаме нужда от реклама?

  • Защо ни е  необходима реклама?
  • Можем ли да продаваме без реклама?
  • Къде да рекламираме и с какъв бюджет?

СЕДМИЦА 14: Добри практики в онлайн търговията. Подробно разглеждане на работещ бизнес модел.

Подробно разглеждане и анализ в дълбочина на работещ 18 годишен бизнес модел в USA. С този модел Геомил е стартирал и все още работи, и го ползва. 

СЕДМИЦА 15: Как да разширим онлайн бизнеса си?

  • От онлайн магазин към маркетплейси (и обратното).
  • Присъствие в социални мрежи.
  • E-mail маркетинг.
  • Реклама.
  • Работа с инфлуенсъри.

Геомил Георгиев

Защо правя всичко това?

Казвам се Геомил Георгиев. Занимавам се с онлайн търговия от около 20 години и за мен тя е професия и начин на живот.

Дългогодишният ми опит ми помага по-лесно да се адаптирам към промените и новите онлайн бизнес модели. Винаги ми е било интересно да разучавам и да експериментирам с нови бизнес модели, както и да усъвършенствам тези, през които съм преминал.

Имам дългогодишен опит в маркетплейси като eBay, Amazon, Etsy. Работя с различни бизнес модели като класически дропшипинг, онлайн арбитраж, FBA, FBM, POD, както и със собствени продукти.

Защо правя всичко това?

Цветан Радушев

В трудния за навлизане бранш на онлайн търговията, Цветан Радушев е един от най-успешните дропшипинг eBay и Amazon онлайн търговци в България, а и не само. С магазините си в САЩ и Англия търгува по целия свят и точно той е начело на този курс.

Освен с целия си опит като търговец, Цветан може да се похвали и с това, че е собственик на редица популярни софтуери, които спомагат на други онлайн търговци.

Kак ще изглежда животът Ви, след успешното завършване на курса?

След завършването на курса ще придобиете умението да управлявате успешен онлайн бизнес. Ще бъдете подготвени да се справите с предизвикателствата, свързани със създаването на успешен онлайн бизнес  и ще имате знанията и увереността да го направите успешно.

Въпросителен знак
Все още имаш някакви съмнения? Питай!

Програмата започва на: 15.10.2024
Начален час: 18:00

Да, всяка среща ще бъде записвана и качена в тайната група на участниците.
Програмата приключва на: 18.02.2025
Да, курсът може да се закупи на изплащане чрез TBI.

Изградете успешен онлайн бизнес!

Една инвестиция, която работи всеки ден и ви служи за цял живот!

При плащане СЕГА:

1440 лв.